معرفی وبلاگ
در این وبلاگ مطالب قرآنی و اهل بیت (علیهم السلام) و موضوعات مذهبی و ایام ... منتشر میشود از کلیه عزیزان درخواست می شود مارا با نظرات خویش یاری رمایند .
دسته
فیدها
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 178053
تعداد نوشته ها : 245
تعداد نظرات : 4
Rss
طراح قالب
GraphistThem267

قلب شيعه همچنان تپنده در عاشورا ...
به آن حضرت منسوب است كه : "اگر دين جدم رسول‌الله جز به قتل من استوار نمي ماند پس اي شمشير ها مرا دريابيد" و هزار و اندي سال بعد فرزند او، حضرت روح الله فرياد برآورد : تكليف ما را حضرت سيدالشهدا معلوم كرده است و اين فاصله دو نقطه تاريخي را پيمود تا زمانه ما هم عطر عاشورا بگيرد و شعار كل يوم عاشورا و كل ارض كربلا بپيچد در گوش زمان و جاري شود در رگ هاي عالم، فرقي هم نكند از عاشوراي 1342 گرفته تا عاشوراي 1357 و از مرزهاي جنوب و غرب ايران تا مقاومت شيعيان عراق و يمن و عربستان و بحرين و سوريه و لبنان و فلسطين و بوسني تا شمال آفريقا از شرق هم مظلومان افغانستان و پاكستان هندوستان و ميانمار ... همه يكصدا شوند كه هيهات منّا الذله و آن قدر فرياد بزنند و پاي فريادشان خون بريزند و جان بدهند تا خواب يزيديان زمان آشفته شود....

 


در زمانه ما ندای هل من ناصر ینصرنی حسین علیه السلام بی‌پاسخ نمی ماند از هر گوشه عالم صدای لبیک یا حسین لرزه به جان مستکبرین می اندازد. سدی که ظالمان فراروی این سیل خروشان خون حسین بسته بودند بار دیگر به مدد دم مسیحایی خمینی کبیر شکسته شد و حالا خروشش عالمی را فرا گرفته.
یا لیتنا کنا معک در زمانه ما مفهوم دوباره ای یافت و ستمدیدگان تاریخ فرای زمان و مکان به سپاه اباعبدالله پیوستند. تاریخ هرگز شاهد چنین آوردگاهی نبوده است. از قیام انقلابی مردم ایران علیه سلطنت پهلوی تا حماسه هشت ساله فرزندان خمینی در برابر صدام و بسیاری از ابرقدرت‌های جهان که پشتیبانی اش می‌کردند. و حالا هم به فرموده حضرت روح الله هسته های مقاومت در سراسر دنیا در حال شکل گیری است. چنان که حزب الله لبنان که فرزند خلف انقلاب اسلامی ایران است به تنهایی در برابر ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیست ها ایستاده است. 
اما حربه ای که نظام سلطه برای مقابله با فرهنگ شهادت‌طلبی و ظلم ستیزی شیعه به کار بسته است اختلاف افکنی میان مسلمانان و در انداختن جنگ های مذهبی است آنچه را به وضوح در اغلب کشورهای مسلمان می توان مشاهده کرد. آنچه در یک سوی آن وهابی ها تکفیری ها و سلفی‌ها هستند و سوی دیگر آن به هر طریق به شیعیان متصل می‌شود.شیعه کش را واجب الجنه دانسته‌اند آن هم به فجیع‌ترین شکل ممکن، گویی می خواهند قساوت خودشان را به قضاوت تاریخ بگذارند . هرچند تاریخ کربلا و آنچه با فرزندان رسول الله از یک صبح تا شام کردند قرن هاست پرده از درنده خویی شان برداشته است . هر روز از سوریه شاهد اخباری از سربریدن ها و مثله‌کردن ها و جگر خواری جماعتی می‌آید که روزگاری امام زمانشان را به اتهام خروج بر خلیفه ناحق وقت سر بریدند و خانواده اش را به اسارت بردند. آنچه از سوریه و پاکستان افغانستان عراق و بحرین می‌شنویم تداوم روضه اباعبدالله است. تا وقتی یادمان هست که شیعه هستیم این سر بریدن ها هم هست.به خود می‌بالیم وقتی سخنان سید حسن نصرالله این علمدار سپاه سید علی خامنه‌ای را می شنویم که بی پروا از شهادت سخن می‌گوید دلمان قرص می شود. 
اما این روزها که در کشور ما مردم مشغول عزاداری بودند و مساجد و هیئت ها و حسینیه‌ها تکایا و منازل را سیاه پوش کرده بودندو دسته های عزاداری در خیابان ها ندای حسین حسین سر می دادند هزاران بار خدا را شکر باید می‌کردیم و به روح حضرت روح الله درود می‌فرستادیم چرا که هم از سویی پیرمردها هنوز به خاطر دارند که در زمان رضا‌خان پهلوی شش سال عزاداری بر اباعبدالله ممنوع اعلام شد. هر کس مجلس روضه‌ای بر پا می‌کرد کارش به نا کجا می‌رسید و محمد رضا هم پسر همان پدر است و اگر خمینی کبیر دست به کار نمی‌شد شاید امروز وضع ما هم بهتر از مردم بحرین و پاکستان نبود و حسرت تماشای دسته‌های عزاداری اهل بیت در دلمان می‌ماند. از سوی دیگر وقتی در این ایام از کشورهای شیعه نشین اخبار مربوط به کشتار و یا ضرب و شتم شیعیان عزادار آل‌الله به گوش می‌رسد دعا به جان رهبر معظم انقلاب بکنیم که با اقتدار امنیت جمهوری اسلامی را حفظ کرده اند.

منبع : کیهان

X